RSS
Facebook
Twitter

11/10/2022

Zawjati




“Uhhibuki misla maa anteee” 

I love you the way you are,

“Uhiibuki kaifa ma kunteee” 

I love you the way you were,


“Wa mahma kaana ,mahaa saara“ 

No matter what did or will happen

“anti habeebati anteee”

 You are and will be My Darling.


“Zawjateee…”

My Wifeeey…


“anti habeebati anteee”

You are and will be My Darling.


“Uhhibuki misla maa anteee”

I love you the way you are,

“Uhiibuki kaifa ma kunteee”

I love you the way you were,


“Wa mahma kaana ,mahaa saara“

No matter what did or will happen

“anti habeebati anteee”

You are and will be My Darling.


“Zawjateee…”

My Wifeeey…


“halaali anti laa akhshaa adulan…an numaqteee…”

You're my rightful wife, I don’t fear sin… I don’t care not about those who like to reproach and irritate me.

laqad azina zamaanulana bi wuslim ghayri mumbatteee”

It is our destiny to be Together eternally.


“Saqaytil hubba fi qalbi bi husnil fa a’li was-samti”

In my heart you instilled love With grace and good deeds.

“yagheeb-us’-sa’adu innibti”

Happiness vanishes when you disappear,

“Wa yasful a’yshu inji ti”

Life brightens when you're there.


“nahaari kaadihum hatta izaa ma a’ttulil baytee”

Hard is my day Until you return home.

“Laqituki fanjala anni duna ya izaaa tabassamteee”

Sadness disappears When you smile.


“Uhhibuki misla maa anteee”

I love you the way you are,

“Uhiibuki kaifa ma kunteee”

I love you the way you were,


“Wa mahma kaana ,mahmaa saara“

No matter what did or will happen

“antee habeebati anteee”

You are and will be My Darling.


“Zawjateee…”

My Wifeeey…

“antee habeebati anteee”

You are and will be My Darling.


“tagiku bi al hyaatu iza bi aa yauman tabarramti”

Life turns black When you're upset,

“fa asssaa jaahidan hatta aw haqqi qaamaa tamannaytee”

So I work hard To make your wish come true.


“anaaee anti fal tanay bi jifhil hubbi maa ashtee”

You're my happiness. May you be happy forever.

"Fa roohanaa qadi talafa ka mislil ardhi wa annabteee"

Our souls are united Like soil and plants.


“wa amali wa Yaa sakaanee Yaa unsi wa mulhimateee”

”You're my hope, my peace My good company and inspiration.

“yatibul a’eshu mahmaa daaqatil ayyaamu intibteee”

Life is good, no matter how hard it is, When you're fine.


“wa amali wa Yaa sakaanee Yaa unsi wa mulhimateee”

”You're my hope, my peace My good company and inspiration.

“yatibul a’eshu mahmaa daaqatil ayyaamu intibteee”

Life is good, no matter how hard it is, When you're fine.


“Uhhibuki misla maa anteee” I love you the way you are,

“Uhiibuki kaifa ma kunteee” I love you the way you were,


“Wa mahma kaana ,mahaa…saaraa“

No matter what did or will happen

“anti habeebati anteee”

You are and will be My Darling.


“Zawjateee…”

My Wifeeey…

1 ulasan:

Hellen666 said...

Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin tahu orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantu saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 5 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan di lapangan. Tetapi pada suatu hari ketika melayari internet, saya terjumpa posting Ahli Besar Illuminati Lord Felix Morgan dan mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang ahli Illuminati yang hebat, anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk memulakan saya dan saya telah dimulakan ke dalam World Order of the Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas permulaan ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai jadi cuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau melalui WhatsApp +2348055459757 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com