RSS
Facebook
Twitter

10/13/2009

Hari ini dalam sejarah...

Budak ni la yang aku gagal dukung dengan betul.


Hari ini dalam sejarah, aku dah berjaya melakukan sesuatu yang telah lama aku takut nak buat. Apa dia? Kalau aku bagitau mesti korang gelakkan aku. Bukan apa, seingat aku kali terakhir aku buat bende ni tiga tahun lepas tau. Nak tahu apa bende yang aku buat?


AKU TELAH BERJAYA MENDUKUNG ANAK BUAH AKU

YANG BERUMUR DUA BULAN SETENGAH!!!


Ha, gelaklah, gelaklah. Dulu masa anak buah aku yang pertama (abang die), sekali je aku dukung, itupun ibu aku dah menjerit kengerian. Hari ini, perkara yang sama berulang kembali. Namun kali ini ibu aku tak menjerit lagi, mungkin kerana dia telah nampak improvasi (ada ke perkataan ni?) dalam teknik aku mendukung Aina Zukrina, anak buah kedua aku tu. Bangganya aku...


Tapi, penat sesangat hari ni (semalam, sebab aku taip dulu baru publish. Perkara ni berlaku pada 9/10/09), mana taknya, budak ni tak tido-tido dari tadi. Penin aku ngan ibu aku nak layan cucu dia yang sorang ni (kesian nenek). Hahaha, anyway, yang bestnye, mase aku nak candid gambar anak buah aku ni, elok je die wat muke comel giler cam pak cik die ni. Aduss... ini yang den lomah. CUTE SEH.........




P.D.C.: Nantilah aku tunjukkan wajah dia yang comel tu sebab ada masalah dalam proses nak transfer dari camera ke komputer nie. Hehehe... sorry wei.


0 ulasan: